About Me

13 nov. 2009

Îmi lipsești...

Tu aidoma unui vis efemer
Tu ești tot ce cer
Tu-sensul existentei mele
Tu -alinarea inimii mele.

Eram în doi și ne iubeam
Doar pentru tine eu trăiam
Inima mea pentru tine doar bătea
Alți baieti in jur ea nu zarea

Insa… nu a fost sa fie
Tu iti bateai joc de mine
Uitai ca sunt si eu fiinta vie
Nu doar o jukarie in bratele care o tine

Eu team iubit si te iubesc
Zi de zi ku speranta traiesk
Ca poate totusi vei suna
Ca poate tu te vei schimba

De-ai sti tu kit imi lipsesti,
De-ai sti ca in gindul meu tu esti,
De-ai sti cit pling si retraiesk
De-ai sti ca pentru tine doar traiesk…

De-ai sti, makar de-ai sti…
Poate si tu ai suferi
Poate si tu ai simti
Ce inseamna a iubi

Mi-e dor de tine…
Mi-e dor de noi,
Daca e nevoie las si de la mine
Numai ca sa fim iarasi in doi

Nu ma uitam ca imi e bine sau rau
M-am schimbat atit doar de dragul tau
Am fost asa cum tu ai vrut
Dar ce folos ca te-am pierdut…




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu