About Me

24 nov. 2009

Ploua

In bezna noptii stau si te astept
Stropi de ploaie cad incet pe piept
Tresar, crezind ca sunt ale tale mingieri
Insa sunt singura printre taceri

Pe lacul din apropiere, o lebada danseaza
O aripa ranita, incet ii singereaza
Aidoma sunt si eu, de cind tu ai plecat
A fost o iubire frumoasa, insa deja sa terminat

Cerul- regatul ingerilor, e innorat
Cu picaturi de ploaie in mine a impuscat
Cu ce am gresit, oare chiar e pacat
Sa te iubesc pe tine cu adevarat?!

Merg printr-o padure, ma simt urmarita
Oare se observa cit sunt de ranita??
Ranita de o iubirea neimpartasita
De ce am cazut in a ta ispita???

O bufnita ma priveste intens
Sunt singura in acest spatiu imens
Ca niste fantome, crengile se indoaie
Pe pamint stropii curg siroaie

As vrea sa plec, sa nu mai revin
Sa imi impletesc un alt destin
In care umbra ta, nu imi va fi sora
Insa e imposibil. Afara inca ploua…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu