About Me

28 mai 2011

Happy birthday, scumpa mea Marcela

De-ar fi să coboare îngerii din cer,
Nu aş fi atît de  emoţionată,
Ca şi atunci cînd  sfatul  eu ţi-l cer,
Iar tu rămii mereu  la fel de devotată.

Chiar de sunt furtuni şi vinturi mari,
Sau  soare, iar  noaptea  cerul plin de stele;
Prietenii adevăraţi sunt rari,
Dar  gata să te scoată din belele.

De plîng, îmi ştergi, tu,  lacrima.
Iar de zîmbesc, o faci cu mine.
Iar cuvintele nu pot  exprima
Cît de mut ţin eu la  tine.

Alături, noi, vom trece peste toate,
De griji, nevoi sau zile-nnourate.
Alături, noi, pe toate  le vom izbuti,
Alături,  noi,  putem zîmbi!

Vor trece anii , iar  noi la fel,
Aşa,  la o adică
Stînd la umbra unui copacel
O vom vedea pe  Doiniţa şi acea  Marcică!!!
noi la bătrîneţe :D:D:D










(dedicată prietenii mele adevărate)

2 comentarii:

  1. hihi ultima poză rupe :D

    PS: frumoasă poezia, Ea cu siguranţă o merită :*

    RăspundețiȘtergere
  2. de aceea si am pus-o... merita mult mai mult decit o poezie

    RăspundețiȘtergere