About Me

2 nov. 2013

Happy birthday amoraș!


Scumpul şi iubitul meu!

Nu ştiu în ce secundă, în ce  mod  şi cum am început să te iubesc... Dacă sincer nici nu ştiu  cu ce  şi de unde să încep... Gîndindu-mă la tine îmi bate inima atît de tare, aproape îmi sparge pieptul.  Uneori nici nu realizez  că ceea ce trăiesc alături de tine nu e vis, nu e o aberaţie ci e  chiar  viaţă, emoţii ..
Ceea ce trăiesc eu eşti TU.
TU eşti lacrima de fericire din  ochii mei, TU eşti moftul meu şi totodată liniştea mea interioară.  TU eşti curcubeul emoţiilor şi sentimentelor mele.  TU eşti raiul şi iadul din sufletul meu.  Mă faci să ard de dor, mă înnebuneşti cu săruturile tale, mă faci să te iubesc  nepămîntesc de tare, ca mai apoi  tot TU să mă faci să înteleg  că toate aceste  chinuri sunt de fapt tot ce îmi doresc de la tine...
 Iubesc să fac mofturi, isterii şi să mă alint. Şi ştii de ce? Pentru  că ador la nebunie cum mă linişteşti, cum mă strîngi la  piept şi  cum îmi  spui că totul va fi bine!
 Eşti departe, dar totuşi  o sa încerc să expun pe  foaie puţin din ce aş fi vrut să îţi spun în faţă, azi (deja  ieri, cînd  o să citeşti) de ziua ta de naştere. În primul rînd mulţumesc părinţilor tăi că te-au adus  pe lume.   În al doilea rînd mulţumesc circumstanţelor în care ne-am cunoscut, iar în al treilea  rînd îţi mulţumesc că din toate  tu m-ai ales pe mine! Iubitul meu,  îţi doresc multă sănătate, nervi de fier, momente doar  frumoase, pe care eu promit că o să ţi le dăruiesc. Să fii  înconjurat doar de oameni frumoşi la  chip  şi la suflet care  nu cunosc  invidia, trădarea şi care nu te vor făcea să suferi.
Să rămîi  aşa  precum eşti,  perfect  prin toate imperfecţiunile tale!
Uneori uităm sa îi luăm pe cei dragi de mînă şi pur şi simplu să le spunem că suntem fericiti. Suntem duri? Sau nepăsători? Suntem pur si simplu absorbiti de prezentul atat de rece si dur. Eu am realizat că acum 15 luni, visele mele de adolescentă îndragostită au început să capete culoare. Ard şi sting  acest foc cu dragoste si lacrimi. Fiorii îmi inundă inima, plamînii, şi se opresc  cam în regiunea gâtului. Sunt fericită că pot apuca pe cineva de mână şi să mă treaca curentul prin tot corpul de parcă ar fi pentru prima data cînd aceşti fiori se intalnesc. Nu îmi spune nimeni cum va fi viitorul acelor vise, dar sufletul ştie că ... visele au suflet, au amintiri, au fiori... Sufletul meu are vise şi ştiu că în visele Tale sunt aşa ca acum 15  luni, iar eu ştiu şi  îţi  promit
să te iubesc pentru totdeauna…în fiecare zi din totdeauna.
La mulţi ani! Te iubesc!


Cu dăruire de  sine şi amor ,
A ta pentru totdeauna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu