About Me

4 mai 2013

Te iubesc!!!


Și însăși infinitul e doar  un început,
Ce naște în privirea ta măreață
Speranțe și viitor dintr-un trecut,
Amestecat cu a buzelor dulceață.

Iar trupul meu devine doar fiori,
Atunci cînd mă atingi încet, agale.
Doar tu și eu, noi - doi actori,
Ce se iubesc pe  perna  moale.

Și mă săruți și mă înnebunești
Cu vorbe și cu fapte…
Și înțeleg ce înseamnă să  iubești,
Cind sunt aici, iar tu îmi ești departe.

Iubesc ce faci, ce spui și ce gîndești,
Iubesc chiar și tăcerea lînga tine,
Iubesc cînd lung tu mă privești
Apoi sălbatic te repezi la mine.

Iubesc a ta tristețe, iubescu-ți  bucuria,
Iubesc cu trup și suflet tot ce e al tău.
Deși mă  obsedează  gelozia,
Îți mulțumesc că ești iubitul meu!!!

P.S: pentru că alături de tine  viața mea e în culori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu