About Me

20 aug. 2011

Măicuța mea


Măicuța mea, sărut smaraldul  ochilor tăi dulci
Ce mă privesc cu atîta dor și  gingașie
Și mă alintă chiar și-atunci,
Cînd plîng sau greu îmi este  mie.

Măicuța mea, sărut  a tale mîini duioase
În care  atît de  bine mă simțeam
Și datorită lor, atît de drăgostoase
Doar zîne și prințese  eu visam.

Măicuța mea, azi mai frumoasă decît ieri,
Să fii cu zîmbetul mereu  pe  față,
Vreau ca să  uiți de lacrimi și dureri
Și să trăiești din plin, că ai numai  o viață.

Măicuța mea ..tu ești  pilonul fericirii mele
Și  înger păzitor  pe-acest  pămînt.
Tu mă ferești de cele rele
Și  nu  îmi ceri  nimic  în schimb.

Măicuța mea , tu meriți universul
Pentru confortul și  binele creat,
Dar îți ofer doar gîndul meu și versul
Pentru noptile  în care  m-ai  vegheat.


(dedicație pentru cea, datorită căruia eu sunt ceea ce sunt... Mamă te  iubesc pentru  că ești sensul  existenței  mele. La mulți ani!)

Un comentariu: